Wybierz język strony: Angielska wersja Polska wersja

Piekielnie dobre pozycjonowanie

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, linki sponsorowane Google Adwords oraz optymalizację stron www.
Z nami odniesiesz sukces!

Audyty stron www - informacje

Audyt strony SEO jest to analiza danej witryny www pod kątem pozycjonowania - określenie mocnych oraz słabych elementów strony wraz z propozycją zmian, które powinny zostać przeprowadzone (o ile istnieje taka konieczność).

Dzięki audytowi strony SEO będziesz wiedzieć, czy Twoja strona jest przystosowana na potrzeby pozycjonowania, czy też może aby osiągnąć najlepsze rezultaty należy dokonać jej optymalizacji lub przebudowy. Dzięki temu będziesz mieć obraz, jaka jest aktualna pozycja Twojej strony i co można jeszcze poprawić, aby osiągnąć maksymalną skuteczność.

Audyty strony internetowej w firmie websign

Audyt witryny www pod kątem pozycjonowania składa się z następujących etapów:

  • analiza linków prowadzących do witryny
  • analiza ogólnej budowy strony www
  • analiza zawartości słów kluczowych w treści witryny
  • zestawienie wskaźnika PageRank witryny na tle konkurencji
  • zebranie opinii Klientów (o ile takie opinie znajdują się w sieci Internet)
  • zestawienie pozycji witryny na wybrane słowa kluczowe w wyszukiwarce GOOGLE
  • podsumowanie witryny
  • określenie proponowanej strategii zmian

Audyty strony www - opis etapów

W etapie analiza linków prowadzących do witryny analizujemy linki prowadzące do Twojej witryny i określamy jak wypada Twoja strona, również na tle konkurencji. Dzięki temu wiesz, jak popularna jest Twoja witryna w Internecie.

W etapie analiza ogólnej budowy strony www analizujemy czy Twoja strona jest poprawnie zbudowana i posiada wbudowane mechanizmy ułatwiające pozycjonowanie. Sprawdzamy postać linków na Twojej witrynie, badamy metatagi, a także sprawdzamy, czy struktura Twojej witryny sprzyja pozycjonowaniu Twojej strony www.

Etap analiza zawartości słów kluczowych w treści witryny - tutaj sprawdzamy czy w treści Twojej jest odpowiednie natężenie słów kluczowych. Tylko w ten sposób pozycjonowanie Twojej witryny będzie jak najbardziej skuteczne.

Zestawienie wskaźnika PageRank witryny na tle konkurencji to etap, w którym przedstawiamy Ci PageRank Twojej witryny na tle konkurencyjnych firm z branży. Co prawda wskaźnik ten nie ma wpływu na samo pozycjonowanie, jednak określa, czy Twoja witryna jest uznawana przez wyszukiwarkę GOOGLE za wartościową.

Etap zebranie opinii Klientów polega na zebraniu przez nas opinii o Twojej firmie lub stronie Twoich klientów lub użytkowników Internetu. Oczywiście, aby etap mógł zostać wykonany, opinie o Twojej firmie lub stronie muszą znajdować się w sieci Internet.

W etapie zestawienie pozycji witryny na wybrane słowa kluczowe w wyszukiwarce GOOGLE sprawdzamy jakie pozycje osiąga Twoja witryna w wyszukiwarce GOOGLE na wybrane słowa kluczowe. Słowa mogą być przekazane przez Ciebie lub wybrane przez nas. Na życzenie możemy również wykonać zestawienie w innych popularnych wyszukiwarkach.

Krok podsumowanie witryny polega na zebraniu najważniejszych informacji z poprzednich punktów. Dzięki temu otrzymujesz całościowe zestawienie mocnych i słabych elementów Twojej witryny.

Ostatni etap, czyli określenie proponowanej strategii zmian to proponowane przez nas zmiany i strategia działania tak, aby poprawić wizerunek Twojej witryny i poprawić jej pozycję w wyszukiwarkach internetowych.


websign Nabiałek Marcin | ul. Idzikowskiego 4/28 | 42-202 Częstochowa | NIP: 949-198-94-32 | Regon: 240-649-275 | E-mail: biuro@websign.pl | Telefon: +48.792-77-99-79
Użytkowanie Serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje