Wybierz język strony: Angielska wersja Polska wersja

Piekielnie dobre pozycjonowanie

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, linki sponsorowane Google Adwords oraz optymalizację stron www.
Z nami odniesiesz sukces!

Pozycjonowanie - FAQ

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane przez Klientów pytania dotyczące pozycjonowania stron internetowych oraz naszej firmy. Mamy nadzieję, że odpowiedzi będą przydatne również dla Ciebie.

W jakich wyszukiwarkach warto aktualnie pozycjonować strony?

Aktualnie dominującą wyszukiwarką jest wyszukiwarka Google. Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami w Polsce wyszukiwarka ta generuje ponad 95% ruchu i dlatego też warto pozycjonować stronę pod kątem rezultatów w Google.

Wybierając pozycjonowanie w naszej firmie, zyskujesz wysokie pozycje nie tylko w wyszukiwarce Google.pl, ale również w wyszukiwarkach w serwisach Onet oraz Interia, bowiem korzystają one również z silnika wyszukiwarki Google.

Dlaczego muszę opłacać abonament? Czy nie wystarczy jednorazowa płatność?

Musisz pamiętać, że każdy chciałby mieć stronę w czołówce wyników i że pozycjonowanie to ciągła walka z konkurencją. Dlatego też pozycjonowanie jest usługą stałą i nie istnieje pozycjonowanie jednorazowe.

Nawet gdy Twoja strona znajdzie się na 1 pozycji, nie oznacza to, że nie jest już potrzebne pozycjonowanie. Pamiętaj, że konkurencyjne firmy również wynajmują firmy zajmujące się pozycjonowaniem i dlatego też niezbędne jest stałe pozycjonowanie, a co za tym idzie opłacanie usługi w formie abonamentu.

Czy możecie mi dać gwarancję, że moja strona przez x miesięcy będzie zajmowała co najmniej y pozycję?

Gwarancją wysokiej jakości świadczonych przez nas usług jest pobieranie opłat po osiągnięciu rezultatów. Oznacza to zatem, że w naszej firmie płacisz za efekt, nie za obietnice.

Nie możemy jednak dać gwarancji na stałe utrzymanie określonej pozycji, bowiem nie jesteśmy właścicielami wyszukiwarek i nie możemy przewidzieć jak będzie zmieniał się sposób oceny stron. Możemy Cię jednak zapewnić, że niezależnie od zmieniającej się sytuacji na rynku, będziemy dbać o Twoją stronę jak o nasze własne.

Jaki jest koszt pozycjonowania danej frazy?

Koszt pozycjonowania danej frazy jest pochodną wielu czynników - jakości Twojej strony, pozycji Twojej strony, trudności i ilości fraz, na które będzie pozycjonowana strona oraz siły konkurencji, dlatego też nie jesteśmy w stanie określić kosztów pozycjonowania bez zapoznania się z Twoją stroną i z docelowymi frazami.

Koszty pozycjonowania są bardzo różne i w zależności od tych czynników potrafią wahać się od 60 zł netto za frazę do nawet 5000 zł netto za najtrudniejsze frazy. Dlatego też jeśli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem swojej strony, podaj nam jak najwięcej szczegółów, abyśmy mogli oszacować koszty.

Jak obliczana jest wysokość abonamentu?

Wysokość abonamentu jest sumą opłat za dane frazy w określonym przedziale pozycji (np. 1-10 lub 1-20). Dokładna pozycja danej frazy jest określana jako średnia miesięczna tej frazy w danym miesiącu.

Przykładowo, jeśli w miesiącu 30-dniowym strona na daną frazę przez 15 dni zajmuje pozycję 1, a przez 15 dni pozycję 20, to miesięczna średnia wynosi 10,5. Zgodnie z ogólnie przyjętą metodą zaokrąglania liczb, średnia miesięczna pozycja dla tej frazy to 11 (dla średniej 10,49 po zaokrągleniu otrzymana pozycja to 10) i w takim przypadku zostanie pobrana opłata za pozycję 11.

Czy jest jakaś minimalna liczba fraz, na które należy pozycjonować stronę?

Mimo że nie istnieje żadna minimalna liczba fraz, na które warto pozycjonować stronę, to warto wybrać minimum 5 fraz. Pozycjonowanie na większą liczbę fraz nie wzbudza podejrzeń wyszukiwarek o to, że strona jest pozycjonowana. Zdecydowanie odradzamy pozycjonowanie strony wyłącznie na 1 frazę.

Co oznacza nazwa WEBSIGN i jak się ją wymawia?

Nazwa firmy WEBSIGN oznacza dosłownie znak w sieci. Nasza firma pomaga Ci właśnie zaistnieć w Internecie i wypromować swoją markę. Nazwa WEBSIGN jest połączeniem dwóch angielskich słów: web oraz sign i dosłownie wymawia się ją jako łeb-sajn.


websign Nabiałek Marcin | ul. Idzikowskiego 4/28 | 42-202 Częstochowa | NIP: 949-198-94-32 | Regon: 240-649-275 | E-mail: biuro@websign.pl | Telefon: +48.792-77-99-79
Użytkowanie Serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje